Bu Blogda Ara

20 Temmuz 2010 Salı

ağzımda şımarık çocuk çikleti...

Gece koşuyorum ışıksız sokaklarda
Benim gözüm hep sana odaklı
Zorlamayacağım kelimeleri bu sefer
Kırıldı bir kere dudaklarım
Sürdün beni karanlık gölgelere
Sokakta beş paraya satılan şiddet
Süt kokmuyorsan boşuna bu baş kaldırış
Aklımda annemin ekmek arası peyniri
Aralarındayım kalabalığın pandik atarak
Mutluluğu tavlama yolunda
Geceleri beynime kırmızı nokta konur benim
Çişle fotosentez yapabilen ben
Zifiri karanlıkta fantezi kurmadayım
Aşkın konservatuarında oynadım ben
Bulanık bakışların ardında striptiz yaptım
Sen dokunmazken
Birileri zifiri beyinleriyle
Amaçsız kaleye şut çekme çabalarında

Tepki göster misilleme yap

Cümleleri anlamadan
Sevişme taklitleriyle vur beni
Öperken yüzünü dönme hayata

Bir zamanlar aşk karın doyururdu oysa
Arnavut kaldırımı soğukluğunda
Anı defterimdeki resmini boyarken
Biriktirilmiş kinleri yanlışları ayıklar mı?
Ucu açılmış kalemin
Her sevgilim melek kılığındaydı
Minyatür sokaklarda yayılmak istendi
İadesi istenen sahte gülüşler

Siyah tualde kızıl öpüştüm
Siyah beyaz sayfalarda ünlemler pembe renkli artık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder