Bu Blogda Ara

19 Temmuz 2010 Pazartesi

utangaç bir gecenin bacak arasında...

Erkekliğimi hissetiren kadın...

Satılmış bir aşkın ozanıyım
Şeytanın maske taktığını seyrediyorum
Bir zaman diliminde
İçim dışıma kahreder
Aşkın mihrabında
Prangalarımı o ellerinle çöz
Zarafetinden kurtulamıyorum
Bilirim dokunur kelimelerim ruhuna
Yağmurun tıpırtısı işler yüreğime
Islandı sevdam kuru bir ağacın altında
Ne kadar acımasız bunca yaşanmışlığın artında bıraktıkları
Sanki bakire hayat geceye satılıyor
Bir çığlık ağlıyor duvar diplerinde
Yüreğimdeki umut düşüyor kana
Güneş doğuyor ben üşüyorum
Sevgim bir kadın görüntüsü içermekte farkındayım
Evet ben seni bir kadının sadakatiyle sevdim
Sensizliğin tarifsiz sancısında
Eski bir sevdayı anımsatan günbatımında
Söylenceler tükenir

Yarım kalan içkiler masada
ayrıldığımız yerde sevişiyorum özleminle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder