Bu Blogda Ara

20 Temmuz 2010 Salı

Paragraf Gölgesinde Aşk Kaçamağı

Hayat bir hayalden ibaret, ufacık bir tebessüme bakar
bilmeden girdim dönüşü olmayan bir yola
bir ahtopot gibi sardı beni kollarıyla...
stop etti duygularım.
sen yine de söndürme bir mumluk olsun içine çek gövdemi,
içine gömüldüğümüz yavan çukurdan çıkma vakti...
metresi olduğum akşamların belki birinde gelirsin diye köşebaşlarında usulca sokağımıza bakıyorum...
yine bi akşam geçti,
yine yoksun...
hep yeniden başlayan bir oyundayım gizlenmiş bir yaşamın mecburiyetindeyim
her akşam yalnızlığa açılan bir kapıyım ve her sabah kalabalığa karışan bir yalnızlık.
tekdüze...
aşağılık duygusu olabilen bir paragraf
ve aşk soylu bir düzüşme eylemini,
soysuzlaştırabilme melankolikliği şimdi...
gök alır mısın beni yüzüne, parmağına ip bağlayıp
küselim mi seninle yere...
bir daha doğurun beni...annemin sesinden.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
biz sıçtık-biz yiyoruz aynı kütleleri zamana işeyen düş perileriyiz gülücüklerimiz güzel
şehirlerimiz ışıltılı...
--------------------------------------------------------------------------------------------------
iki yataklı sular gibi akarsın hayatıma,
biri tenindir-dayanamadığım biri gölgen-ayrılmazım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder