Bu Blogda Ara

20 Temmuz 2010 Salı

Bakire Yüreğim

Saçaklı karanlıklar kurulmadan göklere
Sana uzanamıyorum dokunamıyorum
Kudurmuş köpekler gibi
Senden kaçtığımda
Alacakaranlık sarıp sarmalıyor ufkumu
Caddeler yıpranmış yürünmekten
Dönüyor evren etrafında senin
Senli duygularım seviştikçe ürküyor içimde
Mısralarımın gizinde deşifre oldun
Sır fahişeliği yakışmadı sana
İntihar et içimde bakire yüreğimin ilk sevgilisi
Giden gölgene soruyorum
Adını söylemeye yeltensem
Zamansız duygu patlamaları yaşarım
Ucuzladı kafası kırılasıca sermaye sözlerim
Utanma gözlerimden gir içeri
Ellerimiz kendi ritminden uzak
Camların ardında çınlıyor gece
Sessiz bir şarkı olarak dinliyorum gövdeni
Sokaklar değişir artık gelip geçtikçe
Her sokakta ayrı bir sen vardır artık
Alemci sokakların ucuz fahişesisin
Bırak harcansın hayaller beklenilenler
Kalbimiz zihnimiz nefsimiz dar alanda kısır dönemeçte
Diyetimi kendi kendime ödüyorum
Ergenliğimin fahişelerini özlüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder