Bu Blogda Ara

19 Temmuz 2010 Pazartesi

Özledim...Seni

Süt kokusuna karışan gül kokunu kollarını beyaz ellerini narin parmaklarını
ve devam etsem anlatmaya ayak parmaklarına kadar
hatta terliklerini kıyafetlerini takılarını ve hatta ruhunun oynak edepsizliğini
anlatsam abartısız geçişler peşindeyim kıpırdak oynak biraz sancılı son evresinde yetkinliğin
kah suskun kah heyecanlı beklemekteyim
parmaklarımın hafif bir hareketiyle sallanıyorum rüzgar çıktı tüm yapraklarımı savurdu baştan sona zoetrop gibi geçti anılarımızın filmi gözümün önünden
gerçekten kısa ve özdü yaşananlar ama yeterliydi sevgimizi yaşamak için
beni yeterince tanıyamamışsın ben seni öyle sevdim ki
sadece gözlerine bakmam bile yeterdi sesini duymam ve gülümsemen de
hala geçmişin izleri var anılarımda onu son gördüğümde bir bardaydım
ve yine içkimi yarım bırakmıştım aklımca yarım bırakılan tamamlanır sanmıştım
meğer son görüşümmüş bazen aynı şeyleri yeniden yaşıyorum
de ja vu derler ya seninle buluşmamda da aynı şey
yarım kalan içkiler masada
ayrıldığımız yerde sevişiyorum özleminle başkasından duyarsan dedikodudur aldırma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder