Bu Blogda Ara

20 Temmuz 2010 Salı

Tek gecelik yıldızlarla oynaşan

Artık kaçıramıyorsun bakışlarını bakışlarımdan
Tıpkı sokakta oynayan çocuklar gibi
Sen bana yazıyorsun bende sana
Ve kendime her gece aşkı soruyorum senle
Yavaşça yokluğunun ağırlıgı çöküyor üzerime
Artık hayal de kurmak istemiyorum
Alışmış bu beden acılara ekmek olmaya
Sen bilmiyorsun ama
Kalem oynattım beyaz bakışların üzerine
Loş ışıkta yüzün beliriyor
Bir sabah gibi doğuyorsun gözlerime
Çıplaktı dudakların ıslak ve pembe
Tek hücreli bir aşkın tamtamları çalarken
Yutkunan tenin aklımdan geçerken
İçimde ayak seslerin hareketlendi
El ayak çekilmişse hecelerden
Bir yay gibi gerginken ruhlarımız
Uğruna aşkın geçmişte ne varsa
Şarapla ıslıyorum
Şimdi yüreğim demini almış bir mahpus damı
Yarım kalan sigaralarla
Sokak sokak gezdim ayyaş türkülerimle
Bugün bütün cesaretimi topladım
Tacirlere sattım arşınladığım yolları
Her sabaha karşı bir bakire girer koynuma
Bir busenin nemini bırakır alnıma
Gecemden artan sevişme kırıklarını
Her sabah başka bir çarşafla yeniliyorum
Cezayı kendim kestim hükümünü kendim verdim
Her bir çizgi bir şişe şarap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder