Bu Blogda Ara

19 Temmuz 2010 Pazartesi

okeye dönüyordu içimdeki yaralı....

parasını peşin ödediğim hafif meşrep dilli
ağzı süt kokan körpe karanlık
gevşemiş yataklarda
sevişir şeytanlar bacak aralarında
alacakaranlığı giyinmiş ana kenttimin
hani adet döneminde genç bir kız gibi
gelecek arasında sıkışmış ceninler coğrafyası!

-zamanın koynun da arsız bir sürtüktür
çıplak vücutların sergisi-

zekatı verilmemiş bir ihtilal gibi
cinsiyetsiz bir ibadet gibi istiyorsun
benden günlerin diyetini
kaldırım sürtükleri gibi merhametim

loş ışıklar altında
düş satar bir çingene kadın
hani akıllar hep boş şeylerle uğraşır ya
bir okyanus misali uçsuz bucaksız geziniyorum
düşlerim'de

basbayağı gece üşüşmüş beynime
bir ambulans çığlığı yırtar geceyi
sokak sokak mahalle mahalle geziyorum
etini satanlardan sıyırıp cüzdanımı
zamana kahredip bir tokat çakıyorum
kasıkları özelleştirilmemişti
henüz ak güvercinlerin

her günün tekrarı sürtük zaman
senin yüzünde çizgiler derinleşirken
meze yapılmış duygular
silikonlu memeler
apış aralarında saklanan yalanlar

saniyenin tecavüzünü bırak
sus bir dakika dinle be kadın
içimde patlayası osuruğumla
bakıyorum en romantik anına
siktir git artık içimden

-okeye dönüyordu içimdeki yaralı-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder