Bu Blogda Ara

19 Temmuz 2010 Pazartesi

Benim oyuncaklarım kelimeler

Bir parantezin içinde seviş benimle paragraftakilerin ruhu duymasın satıraralarına bıraktım adını ara'ki bulasın
son zamanlarda yerçekiminden başka çekim kalmadı dünyamda içinde senin olmadığın hiç bir cümlenin öznesi olmadım seni biriktirdim düşlerimde karanlığını bir mumla aydınlatamam güneşini gölgemle kapatamam ama seni kimsenin bilmediği bir masalda saklayabilirim ılık bir düş iyi gelir ruhuma ahh bi de yarısında kesilmese bir kız çocuğu hıçkırarak ağlıyor ve sen saklayamıyorsun kahkahaların ardına o şimdi sobelendi soyunup kendinden gel geceme tüm çıplaklığınla üstünü benimle ört bu gece
kurutulmuş sevdalar saklıyorum sayfa aralarına
sana dair ne varsa tüm izleri silinirken faili meçhul aşkların zamana değil kızgınlığım ben sensizliğe bozuğum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder